365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

14 Aralık 2011 Çarşamba

SIKINTI


Bu bir can sıkıntısı yazısıdır ! Öylesine yazıyorum.. belki can sıkıntım geçer gider üstümden diye. Kaç saattir tüm internet sitelerine baktım, tüm resimleri, tüm karikatürleri, tüm yorumları her şeyi inceledim. Hatta kendi sayfam yetmiyormuş gibi sevgili arkadaşımın şifresiyle onun sayfasındaki tanımadıklarımın bile her şeyini karıştırdım. Ne oyun bulursam oynamaya çalıştım. Ama hala içimdeki sıkıntı şişliğini gideremedim.
İnternette dolaşırken bu gördüğünüz komik şeyi buldum. Ve aklıma hemen üniversite hazırlık sınıfında yanımda oturan çocuğun bana sorduğu soru aklıma geldi. Henüz İngilizce hazırlık sınıfının ilk derslerinde father, mother gibi basit kelimeleri anlatıyorlardı. Tabii ki bende yarım ağızla off çok kolay ama bunlar. Bunları bilmeyen insanlar hala var mıdır edasıyla sınıfta zilin çalmasını bekliyordum. Yanımdaki tanımadığım çocuk dönerek bana “father” ne demek diye sorduğunda gerçekten çok şaşırmıştım ! Ama esas şaşkınlığı hazırlık sınıfının son sınavlarında bu soruyu soran çocuktan kopya çekmeye çalışırken kendimi fark ettiğimde yaşadığımı belirtmeliyim. Kendisi şu anda gayet iyi derecede İngilizceye sahipken ben hala o yıllardaki İngilizcemle çatır çatır sadece konuşabiliyorum işte J
Can sıkıntımın nedeni belli oldu ! Sabahtan beri güneşli bir yaz günümü olsam yoksa bulutlumu olsam diye karar veremeyen hava yüzündenmiş. Şu anda nihayetinde takvimlerden aralık olduğunu hatırladı ve yapması gereken en normal aktivite olan yağmuru yağdırmaya başladı sonunda…
Bu yazıyı burada keserek güzel manzaralı ofisimde kıvamında bir kahve yaparak denizi ve manzarayı yağmurla birlikte izleyeceğim J
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder