365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

16 Aralık 2011 Cuma

KIZSAL MUHABBETLER


Çok samimiyeti olmayan, ama hayatlarının bir bölümünde tanışmış kızlar vardır. Okul arkadaşın, İş arkadaşın veya arkadaşının arkadaşı gibi sınıflandırılabilir bu kızlar. Yolda gördüğünde öpsem mi öpmesem mi tereddütü yaşadığın kızlarda bu sınıfa dahillerdir. Sosyal paylaşım sitesinde arkadaşındır ama mecbur kalmadıkça selam vermezsin aslında. Ya da ben öyleyim. Belki de ben uyuzum !
Bu tarz arkadaşlarımdan uzak durmaya çalışırım her zaman. Çünkü samimiyetim olmadığı için konuşulması gereken konuları bir türlü bulamıyorum açıkçası. Örneğin spor konusunda konuşmaya çalışsak, benim herhangi bir spor salonu üyeliğim yok, bu güne kadar herhangi bir spor salonuna da üye olmuşluğum yok, bilmem ne otelin platesi üzerine de herhangi bir bilgim yok. Bu nedenle o otellerin spor salonlarını ve hocalarını birbirleriyle kıyaslama yaparak hangisinin daha iyi olduğuna karar veremiyorum.
Ayrıca renk körü olduğum için makyajdan da anlamıyorum. Makyaj malzemelerinin kalitesi ve ton farkı hakkında da en ufak bir fikrim olmadığı için bu konuda da konuşamıyorum.
Ya da saçlarımı boyatmıyorum. Bu nedenle hangi kuaförün hangisine göre daha iyi olduğunu da kıyaslayamıyorum. Bilmem ne kuaförde yapılan balyajın diğer kuafördekinden iyi ya da kötü olduğuyla ilgili herhangi bir fikrim de yok açıkçası. Ya da sosyal olarak diğer arkadaşlarımın hayatlarından da çok haberim yok. Bu nedenle diğer az samimi arkadaşlarım ile ilgili de tam olarak istediğim kalitede bir dedikodu yapamıyorum.
Karşımdaki kızın arkadaşı veya ailesinden herhangi birinin hayatını merak etmediğim içinde “sizinkiler nasıllar” sorularını soramıyorum açıkçası.
Onun ilişkisi hakkında hiçbir bilgim olmadığı için onunla “erkeklerde hep aynı” geyiği bile yapamıyorum. Benim ilişkimi de o bilmediği için sonuç olarak farklı erkek tiplerinden bahsedeceğimiz kesin.
Belki de bu tarz arkadaşlarımla muhabbet edebilecek düzeyde bilgi birikimine sahip olmak için biraz çalışmaya ihtiyacım var. Hangi makyaj malzemesinin cilde nasıl zarar verdiğini öğrenebilirim mesela, ya da markaların özelliklerini öğrenebilirim. Spor salonu üyeliklerini, spor hocalarının eğitim düzeylerini ve spor salonlarının hijyenik koşullarını gidip yerinde araştırabilirim mesela.
Ayrıca aynanın karşısına geçip o bildik gülümseme üzerine de çalışmalıyım. Bir de alık bakış ve alık konuşma biçimi üzerinde de çalışmalıyım. Konuşma hızımı yavaşlatmam da gerekiyor. Ayrıca cümlelerin sonundaki bölümleri uzatabilecek düzeye de gelmeliyim…
Belki tüm bu egzersizleri yapabilirsem bir gün bu arkadaşlarımı gördüğümde. “Ayy canım nasılsınnn” diyerek onlara pozitif enerjimi gönderebilirim.
Ders  1 : Öptm şekerim J
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder