365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

2 Aralık 2011 Cuma

BEN BÖYLEYİM


Şu anda çok şey yazmak istiyorum. Böyle haykırmak istiyorum. Kusmak istiyorum. Belli periyotlarda tekrar edip duran döngünün içinde sıkışıp kaldım çünkü. Ama bu sefer değişiklik yapıp haykırmayacağım. Yere düşen parçaları da toplamayacağım. Bana ne ki sürekli düşüyorsa.
Konuşmuyorum. Sessizliğim belki bir şeyler anlatır umuduyla. Ama konuşsam da anlatamıyorum sussam da anlatamıyorum. Neyse ya.
Öyle işte. Bildiğin gibi… Halimi özetlemek için aylık burç yorumu imdadıma yetişti Allahtan.
“Terazi Burcu Aylık Yorum: Kafanız bu ay düşünce istilasına uğraşmış gibi adeta. Düşüncelerle dolusunuz. Fikirlerle ve evirip çevirip durduğunuz düşüncelerle.. Hayatınıza bir yenilik getirmek istiyorsunuz, gerçekten tam anlamıyla usanmışsınız. Kimseyle ne tartışmak ne de aynı meseleleri tekrar tekrar konuşmak istemiyorsunuz. Ne olacaksa olacak, yeter artık, bugüne bakalım, sıkıldım, yenilik istiyorum hayatımda havasındasınız.”
Zaten yeterince çenebaz bir beyne sahibim. Birde dışarıdan gelen fazla seslerden dolayı şartel atıyor işte. Ben napiim. Ben de insanım . Dengesizim öyleyim böyleyim ama bu kadarım işte. Potansiyelim bu kadar. Daha fazlası olamıyorum. Daha düşünceli, daha iyi, daha güler yüzlü, daha sevecen olamıyorum. Olmam gereken o insan olamıyorum diye artık beni suçlamayınız lütfen.
Napiim dağınığım, tembelim, bazen arı gibi çalışkanım, sorumsuzum, ama genelde sorumluluklarımı herkesten daha iyi bilirim, planlıyım, bazen spontoneyim, duyguluyum bazen duygusuzum…
Kısaca BEN BÖYLEYİM. Kafanızda yarattığınız, olmasını istediğiniz kişi ben değilim. Daha iyi, daha sorumluluk sahibi, daha güler yüzlü ve daha dengeli olan BEN DEĞİLİM. Bu nedenle beni böyle kabul etmeyecekseniz o zaman benimle görüşmezsiniz olur biter.
İşte başarısız mıyım sana göre, Kara kaşıma kara gözüme burada değilim herhalde kovarsın olur biter, Dostun olarak yanında değil miyim? O zaman sende beni arkadaş yerine koyarsın. Sevgilin olarak benden memnun değil misin? O zaman terk edersin biter.
Kimse kimseyi değiştirmeye çalışmasın. Gördüğünüz kişi aynen gördüğünüz kişi çünkü. Ona baktığında başka şeyler hayal edip onu o şekle bürümeye çalışıyorsan bunu başaramayacağını anla artık.  Çünkü ne olursa olsun o kişi senin kafanda olmasını hayal ettiğin kişi olmayacak.
O zaman dönüp dönüp niye aynı şeyleri konuşuyoruz ? Ekşınamı ihtiyacımız var ? Ya da neyi çözmeyi planlıyoruz acaba. Artık kabul etmek lazım. Hepimiz faklıyız ve Aynen görüldüğü gibi böyleyiz.
Ben kimseyi değiştirmek istemiyorum. Çünkü hepimizin farklı karakterleri var. Sen uyuzsun belki ama seni seviyorum. Seni böyle seviyorum çünkü. Yada öteki, daha farklı ve benim gibi değil. Ama ben onu böyle seviyorum. Kafamda onunla ilgili bir imajım yok çünkü. Onu böyle seviyorum AMA böyle olsa daha iyi olurdu demiyorum. Sen öyle olmasan zaten ben seni sevmezdim emin ol!
Bu kadar, ne kimseye derdimi anlatacak nede kavga edecek halim yok. Çünkü gerek yok. Ben senin olmamı istediğin kişi gibi olmaya çalışsam da haftaya yine eski halime geri döneceğim çünkü. Haftaya yine deneyeceğim belki senin istediğin tarzda olmak için, ama sonraki hafta yine BEN olacağım. Ben Esmerim, Sarışın değilim yani J
Gerek var mı tüm bunlara ? Bence hiç gerek yok!!
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder