365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

14 Aralık 2011 Çarşamba

FREKANS


Ofiste garip durumlar yaşıyorum şu anda. Çok yüksek volümlü bir bayan geldi. Kocaman kahkahalar ile ofisten içeri girmişti. Yanındaki bayanda biraz bana göre değişik. Neyse buraya geldiklerinde frekansları 95 civarındayken, ben ofiste uyukladığım için 60 civarındaki uyku frekansım onlara geçmiş…
Hatta o kadar ileri gitmişim ki bir bayan bana radyo frekansımı değiştirmem gerektiğini söyledi ! Bende kırılmasınlar diye virgin radyodan Power fm’e değiştirdim.  Sonra radyo frekansımın değişmesi bir işe yaramamış olacakki 2 bayanda bana dönerek camı kapıyı aç senin negatif enerjin bize geliyor “mahvolduk” burada dediler. ?? Nasıl ama. Demek ki pofur pofur yaydığım negatif enerjim bu kadar belli edebiliyor kendini ? (Demekki bu kadınlardan hoşlanmadığımı hissettirebilecek kadar auram yükselmiş J )Gerçekten deli muhabbeti var şu anda ortada. Hatta bir ara yüksek frekanslı olan bayan, iş arkadaşıma dönerek. “Bak cnm bu işi alacağız. Sakın enerjinin alt kodlarını olumsuz girip bu işi mahvetme, yoksa yakarım seni “ dedi ve ben bu bölümde onlar yüzünden yükselen frekansım sayesinde kahkahayı bastım… Bu kahkahamdan sonra onlar bana dönüp neye güldüğümü sordular ve bende öylesine güldüm. “frekansım yükseldi sanırım” cevabını verdim J (siz 2 saattir gereksiz kahkaha atıyorsunuz ben size niye gülüyorsun diye soruyor muyum ?)
Tam açıklama yapıyordum. Bugün nedense çok sıkıldım ve çok uykum var. Belki havadandır diyordum kiiii ! Aman demez olaydım. Yüksek frekanslı olan. Sakın sakın havalara takılma.” Bu hatayı yapma ! bende bir zamanlar havalara takıyordum ama gerçekten frekansını çok etkiliyor” cevabını verdi ?
Ofiste garip bir enerji frekans geyiği var anlayacağınız… Bu manyak kadınlar tarafından enerjimin ve frekansımın içine edildi kısacası. Hatta bir kadın ilk defa gördüğüm diğer kadına “siz” diye hitap ederken beni uyardı. Ayyy siz deme ayol sen de sen !! Nasıl yani ? Ben siz ile hitap etmek istiyorum. Benim sen kelimesini kullanabilmem için aramda bir samimiyet hissedebilmem gerekiyor ? Ve ben o kadından bu “frekansı” hissedemediğim için SİZ diye hitap etmeye devam edeceğim.
Hatta yolda görünce yolumu da değiştireceğim ! Bu kafaya ulaşabilmek için ne yiyor ne içiyorlar acaba ? Frekans arttırıcı ilaçlar henüz piyasaya sürülmedi diye biliyorum.
Kadını görseniz frekans ona küsmüş zaten. Hayat suratına küsmüş resmen. Sürekli “ohh tabi siz bekarsınız hayat size güzel” cümlesini kurduğuna göre kocasıyla mutlu bir evliliği olmadığı çok belli ! Demek ki neymiş şekerim Frekansını 100’lerde tutsan bile hayat sana gülmeyince gülmüyor işte. Ayrıca gözlerine bakınca fesatlık ve kıskançlık aktığını görebilmen için aynaya bakman yeterlidir J
Bir daha ofisimize gelerek frekansımızın ve beyin hücrelerimizin içine etmemeni rica ediyorum şekerim… Frekansının tam göbeğinden öpüyorum…
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder