365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

5 Aralık 2011 Pazartesi

BÖÖÖÖ


Bu blogta yazılan hiçbir tavsiyeye uymamanız gerektiğini artık anlamışsınızdır. Bu sabah sevgili karşı komşuma zayıflaması için vermiş olduğum tavsiyeme kendimde inanamadım açıkçası. Kahvemizi yaparkan ona aynen şöyle bir diyet tarifi veriyordum !
“ Önce tavuğu alıyorsun bir güzel pişiriyorsun. Sonra pişirdiğin tavuğu dışarıda bırakıyorsun ki (Bozulsun) sonra ertesi akşam o tavuğu ısıtıp bir güzel yiyorsun. Ama bu yeme olayını ertesi gün tatil olan bir gün yap yada tatil olmayan bir günde yapabilirsin. İşten izin alır eve gitmiş olursun en azından. Şimdi sen bu tavuğu yedin ya! Sabah rüyanda ekşi bir şeyler görerek uyanacaksın. Sonra doğru lavaboya. Sonrası malum tüm gün lavabodasın. Kısaca zehirlendin ve tüm kilolarını lavaboya gönül rahatlığıyla bırakabilirsin! Bu durumda biraz yorgun ve bitkin olabilirsin. Ama yılma devam et! Bu garanti bir rejim yöntemidir J
Bu diyet tarifini verirken hiç mi utanmadım. Evet utanmadım. Çünkü bana göre garantili bir diyet yöntemiydi J
Anlayacağınız üzere zehirlendim L kırk yılda bir evde çin usulü tavuk ve noodle yaptım. Ve tavuğu kış mevsimi olduğu için dolaba koymayı akıl etmedim. Ertesi günde herhangi bir koku hissetmediğim için afiyetle yedim. Allahtan tavuktan babamda yemedi ! yoksa ertesi gün oynayacağı final maçını kortta değil lavaboda yapabilirdi J
Hep duyardım zehirlenmeyi ama hiç başıma gelmemişti. Zehirlendiğimi anlamam için 4 kere kusmam gerekti ama en azından anlayabildim sonunda. 2 gündür doğru düzgün yemek yiyemiyorum. Yediğim güzel şeylerde gözümün önünde çıkıveriyor. Pazar günü yaptığım güzel kahvaltının gözlerimin önünde akıp gitmesine dayanamadım açıkçası.
Ne içersem içeyim çıkardığım için birilerinin tavsiyesini dinleyerek Kola içtim. Bu kola olayına gelince. Gerçekten mideyi tutuyor ve kusmayı engelliyor ! ama bu zehirlenme durumunda iyimidir kötümüdür bilemedim. Bu nedenle uymamanız gereken ! tavsiyem 7 kere kustuktan sonra kola içmenizdir. Malum çıkarmazsanız o zehir içinizde kalır maazallah.
Ne iğrenç bir yazı oldu dimi L
Bugün nasıl mıyım? Dün 2 kere daha çıkardım. Aslında uğraşsam daha çok çıkarda artık halim kalmadı. İnsan çıkarırken yorulur mu yavv. Gerçekten zor 2 gün geçirdim. Ama kendi başıma bunuda atlattım. Doktora gidecektim aslında. Midemi yıkarlar belki diye. Ama bir doktora sorduğumda mide yıkama olayının ilaç alanlar için uygulandığını, gıda zehirlenmesi durumunda sadece vücuda takviye olması için serum verdiklerini öğrendim.
Uzun bir süre tavuk ve akrabalarını görmek istemiyorum. Aslında herhangi bir yemekte görmek istemiyorum ! Hele de yağlı ve ağır olan şeyleri. Şu anda niyeyse ısrarla 2. Kahvemi içiyorum. Karnımdaki hareketlenmeye inat o kahveyi bitirmeye çalışıyorum işte…
Kısaca her şeyin başı SAĞLIK mış… Dünyanın en güzel yemekleri önünüze gelse bile sağlığınız yerinde değilse hepsi gözünüzde birer işkence gibi gözüküyormuş. Oysa ki eğer sağlıklıysanız “kızarmış ekmek üstü sürülen yağ” bile en lezzetli yemek haline gelebiliyormuş.
Sağlığınıza J
C.Y.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder