365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

29 Kasım 2011 Salı

TESEKKÜRLER


Şimdi bir konuya değinmek istiyorum. Önce değinip sonra kaçmam gereken bir konu aslında. Biraz sıyırma yazısı gibi belki de, belki şuan pek bir pozitif olduğum için bu konuya değinmeyi unutabilirim bile. Belki de aslında anlatmak istediğim konuyu şu anda unutmuş bile olabilirim. Neyse devam edelim.
Şimdi yazmak istediğim konuyu uzun uzun düşündüm. Ve artık bu konuyu yazmam gerektiğine karar verdim. Bugün bu yazıyı yazmazsam bir daha yazamayabilirim gibi hissediyorum. (Derken yazamayacağım sanırsam)
Niye olumsuzları çatır çatır yazarken olumlu olan şeyleri yazamıyorum. Böyle hınk!diye boğazıma düğümleniveriyor tüm iyi cümleler. Neden negatifleri haykırabiliyorken, pozitiflerde sesim kısılıyor acaba? Ama şuanda debelensem de yazıyorum işte bir şeyler. Bu yazının içindeki pozitifler var ya işte onları çok ama çok seviyorum. Hınk ‘bu bir itiraf mektubu olacak sanırım. Daha önce hiç bu kadar sevgi patlaması yaşamadığım için resmen dumur oldum…
Öncelikle bu bir teşekkür yazısıdır. Hepinize tek tek geceleri yatağıma yattığımda teşekkür ediyorum aslında. Ve okuduğum dualardan sonra Tanrı’ya sizlerin varlığınızdan dolayı şükranlarımı da iletiyorum ama, kulaklarınızın çınlamasından öteye gitmediğinin farkındayım kısacasın. Hınk!
-Öncelikle bu sabahın köründe bana “I love you” mesajı atarak mutlu uyanmamı sağlayan kankam seni tüm uyuzluğuna rağmen seviyorum. Bazen baş ağrıların çekilmez olsa da,Genellikle randevularına hep geç kalsan da !, Gençliğimi seni beklemekle tüketmiş olsam da ! burçdaşım olarak bana hiç benzemesen de , yanında huysuz suratımla saatlerce oturabildiğim ve beni sorgu suale çekip sıkmadığın için teşekkür ediyorum. Biliyorsun Sen benim kalbimin sağ kapakçığındasın. Hınk !
-Tüm gün şu alışveriş sitelerine bakıyorsun ya ! sen de haklısın be cnm. Karşında benim gibi bir manyakla çalışmak zorundasın. Sen bakmayacaksın da kim bakacak o sitelere, Her ruh hali değişimimi çekmek zorundasın.  Kahkaha patlamamın ardından melankolik ruh halimi görüyorsun ya daha ne olsun. Sen benim en sevdiğim karşı komşumsun. Bu ofiste bır bır benimle konuşmadığın için, beni kendi halime bıraktığın için, arada elimden tutup beni gezdirdiğin için ve fortune teller gibi her olacağı önceden söylediğin için seni seviyorumJ Hınk!
-Biraz dağınık olsan da ! Evin her yerini ıvır zıvırlarınla doldursanda, Gereksiz ne varsa alma hastalığın olduğu için alsanda  (O çamaşır toplarını iyi ki almışsın bu arada kızdığım için üzgünüm) Bir yumurta bile kıramasan da. Her şeyi “Devletten” beklemek yerine bir odanı bile toplamasan da seni çok seviyorum babacım. Bir de yarıştan yorgun argın geldiğimde o şömineyi yakmış oluyorsun ya işte en çok o zaman seviyorum. İyi ki benim babamsın, ve iyi ki bu kadar iyi bir insansın. Hınk!
Heyy büyük gözlü olan. Evet sana sesleniyorum.! Çoğu zaman çağrışsan da, Noodle ı halıdan yemeyi sevsen de, oyunlarda Amerika stratejisini uygulasan da, Benim duygu durumumla ilgili “Ne yapsa yeridir” desende J O salatalıkları pek güzel sarıyorsun beaa… Bu blogu sayende açtım. Sen dedinki kendine hedef koy. İşte o cümlede ampülümü yaktın ya ! daha ne olsun beaa. İyi ki senin gibi çağrışımsal bir varlıkla tanışmışım. Bu nedenle seni seviyorum. (Bir de 1 saate geliyorum diyip 2 saate gelmesen :P)
Ve gelelim sarışına, Sen böyle hep gülüyorsun ya bir gün o sırrını ele geçiricem. Ben senin kadar gülemiyorum ama  L Kısaca “Bir gün olacak J seni de seviyorum.
Aslında şimdi fark ettim ki sevdiğim ne çok insan varmış ( Ben içimdeki insan sevgisinin azaldığını düşünmüştüm halbuki) Burada isim veremediğim için kısa kısa değineyim demiştim ama yazı çok uzayacak. Heyy küt saçlı olan enerjik ! senin enerjin tüm Türkiye’ye yeter J Ve bana yemek getiren komşum. Seni de seviyorum. Özellikle mantılarına hastayım haberin olsun.
Bu kadar teşekkürün sonunda esas teşekkürü en sona bıraktım (Ben sevdiğim yemeği en sona saklarım )
Beni bu kadar yıldır çekiyorsun ya. Sen Peygamber gibi insansın. Bir ananem bir de sen ikiniz de cennetliksiniz sanırsam. Senin psikolojini bozmaya başladığımın farkındayım. O kadar dengesizim ki çoğu zaman seni severken öldürdüğümün farkına bile varamıyorum ( Hınk öldü galiba) Biri bana seni sorsa nasıl biridir “O” dese ! cevabım. “Beni, benim kendimi sevdiğimden daha çok seviyor” olurdu.  Daha ne olsun dimi ama. Bu yüzden bu güne kadar ki tüm ekşınlarım için ve bundan sonra çıkaracağım tüm ekşınlarım için çok özür dilerim. Ama sende kabahat Kankam seni uyarmıştı. Kaç kurtul bundan diye. Bu arada bir kankanın böyle konuşmasını da kınadığımı belirtiyorum !!
Hınk!
Bu kadar işte. Daha çok sevdiğim insan var şu hayatta. Ama hepsini buraya yazamam sonuçta…
Ama en azından bir başlangıç yapıp boğazım düğümlense de negatif yerine pozitif olarak haykırdım işte.
Hepinizi çok seviyorum. İyi ki benim hayatımdasınız. Evet sizler için zor bir durum ama napalım hayat  J
FFFTEŞEKKÜRLER
C.Y.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder