365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

5 Kasım 2011 Cumartesi

KANKA


Madem kurumsal olmayan bir işte çalışıyorum. Madem herkese tatil olan bayramın bize de tatil olup olmayacağını öğrenmek için sevgili Yöneticimizi bekliyorum. Madem ofisteki klimayı ne de olsa işlerimi halledip hemen gideceğim dediğim için açmadığımdan dolayı üşüyorum. E o zaman 2 satır yazı yazayım bari J
Cumartesi sabahı neden mi ofisteyim. Çünkü Çarşamba ve Perşembe günümü boş boş oturarak geçirmişim. Dün fark ettim ki yapmam gereken işlerim varMIŞ. Bu nedenle akılsız başın derdini tamamen insanın kendisi çekermiş durumunda tıpış tıpış geldim ofisime. Uzunn aylardır iş konusunda pek bir şey yapmadığım için artık yapamaz duruma gelmişte olabilir. Önümüzde bir yarış var ve ben henüz kendimi hazır hissetmiyorum .(Yöneticimiz hazırmısınız yarışa dediğinde  “hayır ben henüz kendimi hazır hissetmiyorum “ diyebilirim.J Bunu da iptal ediversek ne güzel olur ama…
Çünkü sevgili kankam geliyor. Uzun yoldan, uzun bir otobüs yolculuğu ile… Yine Efes sponsorluğunda, güzel ve derin muhabbetlere gireceğiz. Öyle bir dalacağız ki ikimizden birinin ötekini toparlaması gerekebilir J
En büyük aşklar kavga ile başlar derler. Bu bence çok doğru. Benim sevgili kankamla olan derin dostluğumuzda malum bir kavga ile başlamıştı. Yıllar önce lise yıllarımda ortak bir kız arkadaşımız nedeniyle mecburen 3 kişi dolaşırdık kendisiyle. Evet mecburen diyorum çünkü ondan hiç haz almazdım. Çünkü kendisi sınıfın en çalışkan kızıydı. En “tatlı” en hanım hanımcık, en aklı başında vs.. Sevgili annem sürekli bana onu örnek gösterdiği için lise yıllarımı onun uzun kıvırcık saçlarını yolma hayalimle geçirmiştim. Bu arada beraber dolaşırken ona onu sevmediğimi de söylemiştim. “Yanlış anlama sakın uyuz şey aradaki diğer kız olmasa hayatta seninle dolaşmam” dediğim çok olmuştur. Sonra aradaki kızın davranışlarını sevmeyen rahmetli annem onunla görüşmemi yasaklayınca bende gruptan uzaklaşıvermiştim. Bunlar ben gidince 2 kişi baş başa takıldılar. Ohh. Sonra bir gün aradaki olan diğer kız yeni bulduğu sevgilisine atması gereken mesajı yanlışlıkla sevgili kankama atmış ve kankamı satmak için nasıl can attığını görünce aradaki kızda çekilmiş oldu işte.
Nasıl oldu tam hatırlamıyorum ama biz bu sevmediğim kıvırcık ile birgün oturduk. Sanırım aradaki kızı çekiştirmek içindi. O gün bugündür de otururuz kendisi ile J
İnsanın Dostu olmasından daha güzel başka bir şey olamaz bana göre. Hele dekonuşmaya gerek olmadan bakışarak anlaşabildiğiniz romantik ve garip bir ilişkiniz varsa J
Sevgili kankam seni seviyorum. (Hadi yine iyisin bak sen geliyosun diye sevgi pıtırcığı oldum. Bu yazıyı da senin için yazdım , Eee sende boş oturmaz bana bir güzellik yaparsın artık)
Neyse sevgili Yöneticimizden haber geldi. 1 gün ben 1 gün karşı komşum çalışacak şekilde bir plan yaptı bizler için.
Ama sorun yok. Çünkü ben bu ofisi ve burada olan her şeyi sevdiğim için 1 günlük tatilde bana yeter J
Herkese iyi bayramlar demeyi çok isterdim aslında ama… O kuzuların gözlerine baktığımda onların birkaç gün içinde kavurma olacaklarını bildiğim için dilemiyorum…
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder