365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

25 Kasım 2011 Cuma

ASTRAL SEYAHAT


Bu blogta yazılanların bir delinin günlüğü olduğunu zaten biliyorsunuzdur. Bazen farklı boyutlara istem dışı gidebilen bir kişilik olduğumu da hissetmişsinizdir.
Dün gece benim için çok ama çok garip bir geceydi ! (Geceler benim için hep garip geçiyor ya neyse işte) 1 kaç yıl önce Astral seyahat yolculuğunu yaşamış biri olarak bu tarz durumlardan hala korkuyorum niyeyse.
Tüm gece “huzursuz bacak sendromum” tuttuğu için sürekli dönerek bacaklarımı rahatlatmaya çalıştım. Bu sendromu yaşayanlar bilirler stres ve sıkıntı yaşadıysanız gece yatmanın ve sabit kalmanın ne kadar zor bir durum olduğunu. Yine öyle bir gece geçiriyordum işte. Bir sağa bir sola dönerek, bacaklarımı kasarak bu işkencenin bir an önce bitmesini ve uyuya kalmayı beklemekten başka yapabileceğim hiç bir şey yoktu sonuçta…
Sonra bir şey oldu. Tam olarak bir boyuttan diğer boyuta geçme anımı size anlatamayabilirim. Bu boyutta neler hissettiğimi de anlatamayabilirim. Çünkü bu durumu henüz ben bile tam olarak anlayamadım. Belki vücudunuzdaki kanın çekilme hissi gibi, ya da bayılma hissi gibi, yada tüm vücudunuzun bir anda koyvermesi gibi bir durum olarak belirtebilirim kısacası.
Farklı bir boyutta olduğuma emin olarak bekledim. Ne olacağını. Bir yandan “kitapta okuduklarımla ilgili bir rüya yolculuğuna mı çıktım” diye sorarken, diğer yandan “uyumuyorsun ki rüya göresin” diyerek tezimi kendim çürüttüm.
Bir yerde tutunarak düşmemeye çalıştım, bir yerlerden süründüm. Yürümeye çalıştım fakat ayaklarımı kontrol edemediğim için sürekli düştüm. Ve vücudumun aldığı çizik ve darbeleri sonuna kadar hissettim. Ve kendi kendime “bu olay çok sık olmuyor bu nedenle kendini rahat bırak ve gitmen gereken yere git” diyerek sakinleşmeye çalıştım. gittiğim yer ; Rahmetli dayım bir yatakta yatıyor. Hasta olduğunu söylüyorlar ve Rahmetli annem ve tüm akrabalarım etrafında oturmuş ağlıyorlar. Ama ortada bir gariplik var çünkü dayımın üstü tamamiyle beyaz bir örtüyle örtülmüş durumda !
Şu anda neden bilinçaltımın oraya gittiğini daha iyi anlıyorum. Ben henüz küçük bir çocukken dayım vefat etmişti. Çok iyi hatırlıyorum akşamüstü saatlerinde köye gitmiştik. Evin etrafında herkes ağlıyordu. Sonra salona geçtik. Ve “Dayımın cansız bedeni salonun tam ortasına getirilmişti !!” “Sabaha kadar bu salonun ortasında kalmıştı” “Dayımın suratı açık vaziyette salonda yatıyordu” “Bir ölü ile salondaki insanlar” ve ben küçük bir çocuk olarak ne olduğunu anlayamamıştım. Tüm kadınlar ağıtlar yakıyorlardı. “Annem dayımın cansız suratını öperek ağlamaya başladığında” bende annem ağladı diye ağlamaya başlamıştım. Benim gibi küçük bir çocuğun bir ölünün yanında ne işi vardı bilmiyorum. Ama sanırım büyükler kendi dertlerine düşmüş ve beni odadan çıkartmayı unutmuşlardı”
Bilinçaltımdan fırlayıp gelen bu anıyı gece olduğum yerde fazlasıyla yaşadım. Bu nasıl bir şey şöyle açıklayayım. Yıllar önce size bir bıçak saplasam, Ve doktorlar bıçağı çıkartıp sizi ameliyat etseler ve eski sağlıklı halinize dönseniz. Normal hayatınıza devam etseniz. Ve başka bir boyuta geçtiğinizde O anı yaşadığınızda bıçağın size saplandığı anki acınızı tekrar aynı gerçekliğiyle hissedebilirsiniz.
Dün geceki yolculuğumda benim en çok etkilendiğim bölüm bu olmuştu. Aslında başka yerlere ve başka zamanlara gitmek gibi bir şansım vardı ! fakat ben bu durumdan “korktuğum” için gitmek istemiyordum işte. İçimdeki korkuyu giderebilsem ve bu seyahatler durumunda kendimi rahat hissedebilsem bir çok yere ve bir çok zamana gidebileceğime inanıyorum. “Ama bu durumun olmasından korkuyorum” Hem merak ediyorum hem de korkuyorum işte…
Bu durumdan korktuğum için bu boyutu terk etmeye karar verdim. Ve bir anda yeniden bir kan çekilmesi hissiyle yataktan kalktım! Kalktığımda vücuduma, karnıma baktım. O yaralar gerçekmiydi diye. Sonra dolanıp yeniden yatağa yattım ve bunu bu gece bir daha yaşamak istemediğimi içimden tekrar ederek uyumaya çalıştım.
Burada yazılanların fantastik bir hayal ürünü olduğunu düşünebilirsiniz. Veya benim rüya gördüğümü ve bu rüyayı size anlattığıma da inanabilirsiniz. Fakat rüya ile Astral seyahat arasındaki farkların farkında ve bilincinde olabilecek bir kişiyim.  Bu durumu yaşamadan benim ne yaşadığımı da anlamanız ve hissetmeniz imkansız aslında.
Bu durumu yaşamanızı dilerim. Farklı bir boyutta, zaman ve mekan sınırı olmadan ve en önemlisi de “Korkmadan” bu yolculuğu deneyimlemenizi çok isterim…
C.Y.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder