365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

15 Kasım 2011 Salı

RÜYA


Kitaba başladığım günden beri geceleri rüya görmeye başladım. Aslında bu benim için çok güzel bir durum. Rüya göremeyen biri olarak sadece yatıp kalkıyorken bir anda bir şeyler görmeye başladım. Ama bu rüya olayından sıkılmaya başladım. Bu sabah rüyamda ön dişlerimle ilgili garip bir şeyler gördüğüm için sabah huysuz kalktım, Sabah huysuz kalktığım içinde hala huysuzum.
Hatta sabahtan beri sadece 2 kere gülümsediğimi sayabilecek kadar huysuzum. Üst dudağımın alt dudağıma baskı yaparak o bildik huysuz surat ifadesini oluşturmasından da memnuniyetsizim. Rüyaların iyisi güzelde kötüsü tüm gününü etkiliyor işte böyle.
Kesin olarak huysuzların suratları daha genç gözüküyordur bence. Çünkü huysuz surat herhangi bir mimik olmayan surattır. Gülmenin yarattığı o güzel kırışıklar olmaz. Ya da düşünmenin yaratığı çizgilerde olmaz.  Öylesine bir surat şekli işte…  :I
Halbuki sabah geldiğimde sanki pozitiftim. Hatta yaptığım yemeğin tarifini verirken sanki mutluydum da ! Ama ne zamanki rüyamı hatırladım sonra böyle oldum işte. Bu arada rüya tabirlerine bakmamaya karar verdim. Biliyorum şimdi orda yazacak “Diş görmek sıkıntıya işarettir” oldu canım sadece görmek bile beni bu kadar rahatsız etmişken bir de sıkıntı ekle üstüne tam olsun.
Bu rüya tabirlerini kim yaptı acaba ? Hangi eğitimi alarak o imgelerin neyi ifade ettiğini bilebiliyor. Benim bildiğim böyle bir eğitim dalı yok ortada. Hurafe, fal kitaplarında ek bilgi olarak verilen bilgilere yeni ve güncel kelimeler ekleyerek bir sürü site yapmışlar.
Halbuki rüya tabiri kişisel bir durumdur. Senin rüyanda gördüğün ağaç senin hayatında başka bir şeyi ifade ederken benim hayatımda çok başka bir anlamı olabilir. Neden ağacı kişiselleştirerek kötü veya iyidir diyip etkiliyorsun bizi yani…
Belki de rüyalarımızda bilinçaltımızla ilgili bir şeyin anlamı verilmek isteniyordur. Gerçek hayatta aklımıza gelmeyen fantastik rüyaların başka bir açıklaması olamaz bence. Ama biz bu rüyaların bize ne anlatmak istediğini anlamaya çalışmak yerine sadece rüya tabirlerine bakıyoruz. Hımmm bu rüyada bana para geleceği yazıyor J Ya da sıkıntı ve yine sıkıntı L
Artık bu kitabı okuduktan sonra yatağıma girerken kendi kendime “Gecenin gizemli oyununa hazır mısın ?” demicem. Bildiğin korktum çünkü. Gerek yok.
Kitabı bitirdiğimde Paradokyaya gidip olurda dönemezsem Hakkınızı helal edin JJJJ
C.Y.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder