365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

24 Kasım 2011 Perşembe

GERGİN


Ortamdaki gergin hava kokusunu hissedebiliyor musunuz? Etraftaki gerginliğin sebebi merkür’ün geri gitmesinden midir. Yoksa başka bir şeydenmidir anlamadım açıkçası. Ama havada aşk kokusu yerine gerginlik kokusu olduğu çok belli.
Sen gerginsin diye beni de geriyorsun, ben senin yüzünden gerildiğim için gidip başkasını geriyorum. O başkası da inşallah bulup seni gerer emiJ
Ne olmuş yani ufak bir hata yapmışsam. Ne var yani “H” harfli bir kişinin ismini yanlışlıkla başka bir “H” harfli kişi olarak yazmışsam. Ne oldu. Tüm işler çöpemi gitti acaba. Yoksa artık yarış yapamayacak duruma mı geldik. Bu ufak hata ile tüm işleri mahvetmişim gibi laf sokmana ne gerek var J
“Kusura bakma o maili yazarken delirmiştim” diyemiyorsun tabi iş hayatında, yuvarlanıp gitmek zorundayız işte. Senin huysuz suratını çekmek ve şeker durumunu hissetmem gerekiyor.
Zaten sabah uyuya kalmışım… Sen bilir misin yataktan fırlayarak hazırlanıp gözlerin henüz açılmadan ofise gelmenin ne demek olduğunu. Ama kapalı gözlerimi 1. Gerginin maili ile açmış oldum, 2. Gerginin maili ile de cin gibiyim maşallah J
İtiraf etmek gerekirse bu blogtaki hedefimi tamamlayamayacağım sanırım. Ya da belki 5 yılda falan anca biter bu sayı. Çünkü hiç yazasım yok.
Çünkü hiç bir şey hissetmiyorum…
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder