365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

11 Ekim 2011 Salı

YENİ VICIK BEN

Off özledim be kanka,
Sana yazmayı da özledim. ama 365 yazı hedefimden dolayı genellikle siteye yazmaya çalışıyorum. Malum 365 aslında büyük bir rakammış .
Bu yazılara başladığım günden beri bunalıma giremediğimi belirtmeliyim. Böyle vıcık vıcık bir sevgi hali düşün. babama lavaşlı pizzalar yapan sevgi dolu bir kız haline geldim. Bu halime alışamıyorum. ama alışıcam.
Bu yazılar sayesinde kendimi kurmuyorum. Çünkü sürekli ne yazsam diye düşünüyorum. her şeyde aa bak bunuda yazabilirim diyorum.
yazılarımı siz kızlar dışında okuyan varmı bilmiyorum ama hırs yaptım galiba. O sayı bitmeden ben bu işi bırakmicam.Belkide ilk defa hayatımda başladığım bir işi bitirmiş olucam.
Vee istanbul yolcusu kalmasınn. tam olarak 3 gece geçicek 4. akşamda ben yanında olucam.Vee senin huysuz suratına bakıyor olacağım :)) hem bu sefer annen de olmicak. Umarım aç kalmam dimi. kalmam sen bana bakarsın . bakarsın dimi ?
tüm istanbul tatilimi peynir ekmekle geçiricem gibi hissediyorum. öyle olmaz dimi. yani bi soslu makarna yaparız en azından...
Bu dönemde seni biraz boşlamış olabilirim bu nedenle özür dilerim. Ama unutma sen benim kalbimin sağ kapakçığındasın  :((/ ayy çok vıcık vıcığımm.
sevgi dolu insanları hiç sevmem biliyosun. sürekli kahkaha atan sürekli pozitif olan, çiçekleriyle konuşan, o mutlu mesut insanları pek sevmem. Ama onlar gibi hissediyorum.
Yani şimşek çakıyor. ayy ne güzel , yağmur yağıyor ayy ne güzel , ayy güneş açıyor ayy ne güzel modundayım. hayır yani kafama bişey düşse ayy ne güzel dicem bu gidişle.
Bunun dışında özel hayatla ilgili bişey yok . yani aslında var ama yok. sonra merhaba merhaba olsun istemem kanka.
Off işte bu duruma sinir oluyorum. Ben burda senden gizli gizli bir şeyler yapıyorum. Sonra senin suratına bakıcam. Sen sorucaksın ee neler yaptın bende hiçç bişey yapmadım diyerek gözlerimi kaçırıcam. sonra o pörtlek gözlerini tam üstüme dikiceksin.:( ve ben başlicam yine anlatmaya :) hep olağan senaryo işte.
4 gün sonra görüşmek üzere :)
Vıcık ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder