365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

24 Ekim 2011 Pazartesi

HEY SEN !!


Aslında güzel planlarım vardı. Muhteşem tatilimi gün gün yazıp tüm güzel anılarımı kayıt altına almayı istemiştim. Ama tüm hevesim kaçtı. Tatil bitti ve normal hayata geri döndüm.
Evet normal hayat diyorum. Etraftaki anormal insanların olduğu normal hayat. Lütfen benim için bir şey yapın. Yeni tanıştığınız insanlara yada cafede oturduğunuz kişilere biraz daha dikkatli bakın. Ne kadar deliyiz değil mi ? Ben de onlara deli gibi gözüküyorumdur belki de…
3 gün boyunca aynı ortamda bulunmak zorunda olduğum dansçı gruptan mı etkilendim. Onlarla beraber olan babam yaşında evli ve çocuklu kalantor ve sapık erkeklerden mi etkilendim bilmiyorum ama. Fazlasıyla etkilendiğim belli. Bu grubun içinde 1 gay 1 travesti ve 2 kadın vardı. Ve hepsine ilk etapta onlarında insan olduklarını düşünerek saygı çerçevesinde teknede rahat etmeleri için muhabbet etmeye çalıştım. Fakat gördüklerim ve duyduklarım midemin kalkmasına yetti de arttı bile.
Adamım diye geçinen iş adamı görünümlü ve boyum kadar kız evladı olan kalantor, Evet nasıl bir pazarlıkla 19 yaşındaki kafası dumanlı bir kızla beraber olabildin. Ve diğerleri, ne yiyip ne içiyosunuz da birbirinizle bu kadar güzel ilişkiler yaşayabiliyorsunuz. Evet normal hayat kimin eli kimin cebinde. Ama namus konusuna gelince kimse onlar kadar namuslu değildir! Diğerleri kötü onlar iyidir ya zaten. Gerçekten yazık.
Bu yazım biraz ağır olabilir. Çünkü sizde benimle aynı ortamda olsaydınız sizde belki bu durumda olabilirdiniz.
Ve tabiî ki bu sinirimin başka bir sebebi de var.  Karşıma geçmiş benim hayat tarzımın yanlış olduğunu iddia eden eski sevgili !!  sen önce kendine bak. İnternet aleminde eski sevgilinin yarışmaya giren köpeğinin resmini beğenerek ona destek oluyorsun ya senin alnından öpmek istiyorum. Evet benim yazdıklarımı da beğeniyorsun ya senin o güzel “mide” nede bir tane tekme atmak istiyorum. Doğru ki senin hayat tarzın her zaman doğru benim hayat tarzımda her zaman yanlış. Evet eski sevgililerinle arkadaş olup onlara destek vermen bencede çok “insani “bir davranış ve elbette ki sen her zaman dünyanın en iyi erkeğisin. Ayy canım benim. Gerçekten senin kadar iyisini daha önce hiç görmediğim için sanırım seninle bu kadar zamanımı boşa geçirmişim. Ama her şeyin bir sonu vardır. Sanırım sen “insan odaklı” hayatına bende … dur sen ne demiştin … “ben insan odaklı sen hayat odaklı yaşıyorsun” ne kadar da doğru söylemişsin bak. Doğru ki ben hayat odaklıyım.  Evet çok şükür ki senin ve senin gibi olan diğerleri gibi “insan” odaklı yaşamıyorum J
Evet bu gidişle ben feminist olucam. Ve bir gün 58 yaşımda evimde köpeğimle yalnız başıma ölü olarak bulunacağım. Evet ama ben bunu kabul ediyorum. Senin gibi bir salakla beraber olmaktansa genç yaşta feminist olup yanlız ölmeyi göze alıyorum.
Ohh bee …
C.Y.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder