365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

26 Ekim 2011 Çarşamba

KENDİMİ SEVİYORUM !


Dün akşam ilk defa bir şey denedim. Ve sanırım denediğim yeni şey bu sabah işe yaradı. Kullanımını hala tam olarak öğrenemediğim yeni telefonumda her akşam alarmı kurarken hala aynı heyecanı yaşıyorum. Ya çalmazsa ! malum yeni komplike cihazlar aslında biraz fazla komplike olabiliyorlar bana göre. (Gerçi ben teknoloji olarak henüz fax cihazının karşıya yazıları nasıl gönderdiğini bile tam olarak çözememişken bu kadar yeniliğe alışmam zaman alacak gibi )
Neyse akşam yine dualarımı alarmımım doğru kurulmuş olmasından yana dileyerek yanlışlıkla alarmın konu bölümüne girivermişim. Ay iyi ki de girmişim. Alarmın konu bölümüne ne yazsam diye düşünürken bir anda sabahları yapmam gereken ritüel aklıma geldi. Evet alarmımın konusu “Kendimi Seviyorum J “ du.
Bu sabah, her sabah olduğu gibi alarmı tam 6 kere erteledim. Ve her erteleyişimde de kendimi seviyorum yazısını okudum. Sanki kalktığımda daha iyiydim. En azından kaç gündür paspal ve özensiz giyindiğimin farkına vardım. Ve kıyafetime , saç ve makyajıma özen gösterdim.
Hep derler ya insan önce kendini sevmeli diye.  Ama insanın başkasını sevmesi kendisini sevmesinden daha kolay sanki… Bir TV programında görmüştüm. Programdaki kişi hayatınızın değişmesi için 3 ay boyunca sabah kalkınca aynaya “kendimi seviyorum” demeniz gerekiyor. Ve 3 ayın sonunda hayatınızdaki tüm olumlu gelişmeleri göreceksiniz demişti. Evet bu programı izleyeli uzun zaman oldu. Fakat ben henüz sabah aynaya bakıp bunu yapamadım. Bazı sabahlar zar zor uyanmışken “heyy aynaya gidip yapman gerekeni yap” diyorum kendime. Ama o zamanlarda ayna önünde geçireceğim zamandan kazanmak için yatağımda uyku sersemi olarak “kendimi seviyorum” dediğim çok olmuştur. En azından yarısını gerçekleştiriyorum ama J
Millet olarak zor günler geçirdiğimiz şu günlerde her şeyin sinirlerimi bozduğunu düşünürsek. Önce kendimi sonrada insanları sevmem gerek sanırım. Çünkü bu konu üzerinde çalışmazsam, gerçekten içimdeki kalan son insan sevgisini de kaybetmiş olacağımdan korkuyorum…
Ama bugün güzel bir gün. Bu nedenle bugünümü kendimi ve insanları sevmeye adayarak işe başlıyorum. Ve tabi ki hayatım içinde şükrediyorum…
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder