365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

7 Ekim 2011 Cuma

DOSTLUK, ARKADAŞLIK VE HAYAT...


Bu sabah çok enteresan bir şekilde mutlu uyandım. Genellikle sabahları uyandığımda biraz huysuz ve sakin olurum. Arkadaşlarım ile akşam yaptığım çay sohbeti sanırım bana terapi gibi geldi.
İnsanın arkadaşlarının olması ve onlarla hayatı, mutlulukları ve acıları paylaşabilmesi biz kızların en büyük şansı bence. Düşünsenize erkeklerde böyle bir durum olmuyor. Bir erkek, arkadaşına gidip “kanka ya ben bunalımdayım” veya “Off bazı sorunlarım var galiba” gibi cümleler kurmuyorlardır diye düşünüyorum. Çünkü onlar ve biz çok farklıyız. Ve biz iyi ki böyleyiz! (Aslında onlar gibi yüzeysel olmak mı daha iyi tam bilemiyorum) (Onlar için hayatta genellikle sadece 2 seçenek oluyor. Ve birini seçip gönül rahatlığıyla hayatlarına devam edebiliyorlar. Oysaki bizlerde durum ve hayat bu kadar basit olmuyor. Herhangi bir durumda önümüzde bir anda 8 çeşit ayrı fikir oluşabiliyor ve biz hangi fikri seçmenin daha doğru olduğuna karar verebilmek açısından zorlanıyoruz.  Ve işin garibi bu 8 fikirden birini seçtiğimizde bazen “acaba ötekini seçseydim daha mı iyi olurdu” gibi soruları kendimize sorabiliyoruz.  Ne komplike bir hayat ama )
Galiba Yüzeysel olmak istiyorum… Yüzeysel ve rahat bir durumda olsaydım daha keyifli olabilirdim , Belki de yarının planlarını yaparken şuan da içinde olduğum mutlu anlarımı mahvetmezdim.  Belki de o zaman hayata geç kalmış hissiyle paniğe kapılmazdım…
Hayatımın son 3 yılında sanki hayat sürekli önüme yeni taşlar koyarak beni alt etmeye çalışıyordu. Bir acı yaşadığım zaman , hep daha kötüsü ne olabilir ki? Diye sorardım kendime. Fakat hayat öyle garip bir şey ki al sana daha büyük bir acı tecrübe diyerek sanırım beni susturmaya çalışıyordu.
Bu dönemlerimde o kadar çok gel-git yaşadım ki belki de şuandaki dengesiz ruh halim bana o zamanların bir alışkanlığı olarak miras kalmıştır…
Fakat arkadaşlarım ve dostlarım sayesinde hala ağzımı gere gere kahkaha atabiliyorum. Hala gözümden yaş gelene kadar kıkırdayabiliyorum. Hala sabah mutlu uyanabiliyorum. Hala içimde bir umut var. Onlar sayesinde bugünümün yaşanılabilir derecede güzel olduğunu hissediyorum!
İşte ben buna “muhteşem sinerji” diyor ve teşekkür ediyorum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder