365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

2 Ocak 2012 Pazartesi

GUZELL


Galiba büyümüşüm ! Yılbaşı gecesi sokağa çıkamadığım için karalar bağlamadığım için bu kanıya varıyorum. Çünkü eski ben herkesin sokakta eğlendiği bir geceyi evde oturarak geçirmekten dolayı çok üzüntü duyardım. (Sanki herkes çılgınlar gibi eğleniyor da bir ben eğlenemiyormuşum gibi hissederdim) ama artık büyüdüğüm için evde de eğlenebileceğimin farkına vardım.
Yeni yıla girerken o meşhur geri sayımı doğru zamanda yapamadığımızı söylemek istiyorum. En doğru saatin TRT 1 de olacağını düşünme gafletine düştüğümüz için garip bir durumla karşılaştık. TRT 1 ‘i açtık ve sunucunun geri saymasını ayakta beklemeye başladık. Sunucu “ evet sayın seyirciler çok az kaldı, yeni yıla girmeye saniyeler kaldı diyerek coşkuyla anons ediyordu, sonra konu nerden çıktı anlamadık ama yılbaşı gecesi kukuletalarından falan bahsetmeye başladı, sonrada arkadaki hostes kızlara dönerek “ evet artık çekilişimize geçebiliriz dedi” nasıl yaaa. Hani geri sayacaktık ! Hani 3-2-1 diyerek whuu sesini çıkarıp birbirimizi öpecektik! Grup olarak hepimiz birbirimize döndük. Yeni yıla girememiş olmanın hezimetini yaşıyorduk o anlarda. Saniyeleri yakalayamamış ve yeni yıla girememiştik. Sonra hala eski yılda olduğumuzun farkına vararak ev modumuza geri döndük.
Ama yeni yıla girme çabalarımızdan vazgeçmeyecektik. Maazallah bir grup insan olarak yeni yıla girememiş olmanın verdiği yükü taşımak istemiyorduk. Bu nedenle de saat 1’i beklemeye koyulduk. Saat 1’i de birkaç saniye ile kaçırdık L
Madem öyle bizde İngiltere ile girelim dedik. Veee saat 2’de İngiltere ile birlikte yeni yıla girmiş olduk. Geri sayımımızı yaptık. O bildik whuuu sesini çıkartarak birbirimizi öptük. Geç oldu ama girdik işte. Girememişte olabilirdik. İngiltere’yi kaçırsaydık, Amerika’yı beklemek zorunda da kalabilirdik !
Şimdi derler ya yeni yıla nasıl girersen öyle geçer diye, bu durumda ortaya 2 ihtimal çıkıyor. Birincisi ve kötüsü, yeni yılda geç kalacağız demektir. Bu ihtimali kabul etmek istemediğim için 2. İhtimale geçiyorum hemen. İngiltere ile birlikte yeni yıla girdiğimize göre bol bol seyahat edeceğiz demektir J ki bu ihtimali ben çok sevdim.
Tüm sevgili arkadaşlarımı kutluyorum. O kadar kişi bir yeni yıla zamanında giremedik ya J Bu arada fark ettiniz mi bilmiyorum. Ama çoğu televizyon kanalında yeni yıl gecesi olduğunun her hangi bir izi yoktu bile. Ratingi sıfır olan ıvır zıvır dizileri koymuşlar. Sanki sıradan normal bir günmüş gibi. Ne kutlama var, ne dansöz kardeşim. Böyle yılbaşı mı olur hiç…
Yeni yılımın ilk yazısını yazmakta olduğum için pek mutluyum. Son zamanlarda yazdıklarımı okudum da ne kadar içim kararmış öyle. Her 2 kelimeden birinde kararmış bir iç dünyanın yansıması olarak olumsuz cümleler kurmuşum. Ama artık bu huyumu değiştirmeye karar verdim. Artık rahat bir insan olmak için ilk adımlarımı atmış bulunmaktayım J rahat bir insan nasıl olur … Öyle bıdı bıdı konuşmak yok. Beynin gereksiz kurmaları falan yok. Neymiş efendim. Bu olay şimdi iyi mi kötümü kime göre iyi kime göre kötü gibi karar veremeyen fikirler yok. Bu iyiyse iyi , kötüyse kötüdür. Artık, ara renklerle, yan anlamlarla ve içsel dünyamın çivisini çıkartmaya çalışmak yok.
Eğer başarabilirsem eğer. Beni güzel günler bekliyor olacak.  “Rahat” ve “Mutlu” bir insan olacağım 2012 yılına hoş geldim o zaman J
C.Y.

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    2012 de her şeyyy gönlünüzce olsun:)
    ne hoş bir sayfaa:)
    sımsıcacık ve samimiyet dolu..
    emeklerinize sağlık...
    seve seve izleyiciniz oldum hemen...
    bende sizi bekliyorum sayfama:)
    kucak dolusu sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Günaydınn :) Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, Bir yemek özürlü olarak sayfanızdan bol bol yardım alacak gibi gözüküyorum.
    2012'de her şey gönlümüzce olsun:)
    Sevgiler,,

    YanıtlaSil