365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

11 Ocak 2012 Çarşamba

DELI MUHABBETİ


Çok pis Quantum yaptım !! Quantumun pisimi olur demeyin lütfen. Pis quantum çok fazla quantum demektir ! Hani şu okuduğumuz kişisel gelişim kitaplarında hep yazarya, “Olmasını istediğiniz şeyi olmuş gibi yaşayınız diye “ İşte bende şu anda bunu uyguluyorum. Ya da eskilerimizin dediği gibi “Bir şeyi 40 kere söylersen olur !” Buda olur oda olur. Her ihtimalle benim işim olacak…
İtiraf etmeliyim bugün kendimi deli gibi hissediyorum. Hani o hastane koridorlarında kıkırdayarak gülen deliler varya işte onlardan biri gibiyim sanki, ilacımı yine odadaki saksının toprağına gömmüş gibi mutluyum. Kıkırdıyorum, aşığım ve kafamda bir hunim eksik J Deli olmak daha mı iyidir ? Deliler için her gün bayram mıdır bilmiyorum. Ama bugün pek bir keyifliyim. Galiba dolunay, etkisini sonunda üstümüzden çekti J
Ben böyle biriyim işte. Bir düşünce beynime girdiğinde onu 1 günlükte olsa gerçekmiş gibi yaşayabiliyorum. Bazı günler hayalperest, bazen ciddi, bazen komik ve bazen aşık olabiliyorum. O kadar çok düşünüp kuruyorum ki, kafamda canlandırıyorum. Bir nevi kafamda bir film oluşturuyorum. Ve o filmi en ince ayrıntısına kadar kafamda yaşıyorum. Hissediyorum. İnanıyorum. Bazen kötü kurgular yapıp filmin sonunda ağlıyorum, bazen de güzel bir aşk kurup ertesi gün böyle aşık olmuş olabiliyorum işte.
Quantum, delilik ya da ne derseniz diyin buna. Ama bugünü mutlu geçiriyorum ya, gerisi önemlimi, dışarı bakarken suratımda gülümseme oturuyor ya, ya da heyecan yapıyorum ya varsın gerçek olmayıversin bu günlük.
Zaten hayat böyle bir kurgu değil midir hep ? Yani milyarlarca borcu olan bir insanın kahkahalar atması veya milyarları olan bir insanın mutsuz olması, hepsi baktığımız pencereden gördüklerimiz değil midir ? Eğer hayat içinde bulunduğun gerçek şartlarla aynı şekilde hissetmen ve yaşaman gereken bir yer olsaydı eğer, bu kadar sorunlu insan yine de gülümseyebilir miydi ? Bence gülümseyemezdi… Hepimiz her sabah güne güzel veya kötü bir kurgu ile başlıyoruz. Ve gün boyunca o kurguya devam ediyoruz. Bu kurgu bir günlük aşk üzerine olmuş çok mu yani ? Bence değil…
Eğer yolda yürürken telefonunuzda arkadaşınızla mesajlaşırken istem dışı kıkırdadığınızda, karşıdan gelen biri “ Ne o sevgilinle mi mesajlaşıyorsun ? “ diye soruyorsa eğer, işte ben buna muhteşem quantum derim. Varsın arkadaşım olsun mesajlaştığım. Bugün gülümsüyorsam eğer bu benim yanıma kar kalandır.
Yarın ne de olsa ağlama ihtimalim olacağı için bu günün tadını çıkartıyorsam eğer delirdim mi demektir ?  Belki de delirdim ! Bilemiyorum…
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder