365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

11 Ocak 2012 Çarşamba

ISTIYORUMM


Dün gece bütün kızlar toplaştık. Önce kocaman bir sofrada açlığımızı giderdik. Sonrada “One Day” filmini izledik… Filme başlamadan önce içimde kocaman bir şişlik vardı. Camdan gelen dolunayın esrarengiz görüntüsü ve negatif geçen günümün etkisi akşam saatlerinde hala devam ediyordu.  Filmi izlerken hissettiğim garip duygu durumlarından dolayı da bu şişlik dev gibi oldu. Son zamanlarda izlediğim en hoş Romantik filmlerden biriydi açıkçası. Eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Anne Hathaway’ı çook beğenen biri olarak bu filmdeki haline bayıldım.
Filmin sonlarına yaklaşırken, boğazıma düğümlenen o yutkunamama hissi yüzünden daha çekebileceğim sigaramdan birkaç fırt bile çekemedim.  Sanki boğazım düğümlendi ve sigaranın gidebileceği o boru kapanmış gibi oldu işte. Bende öksürme suretiyle sigaramı bitiremeden söndürmek zorunda kaldım. Tam ağlamak üzere olduğunuzda o anlarda boğazınıza bir şey takılır ve ağlayamazsınız ya işte aynen öyle oldum bende. Halbuki bir ağlasaydım. Ahh bir ağlasaydım tüm o içimdekiler akardı belki de.Ama yapamadım, hüngür şakır ağlamayı yine başaramadım işte…
Bir aşk, bir geç kavuşma, ve bir ölüm ile biten bir film. Bazen çocuğa küfrettik, bazen kızı uyardık, bazen “Ayy ne güzel” diyerek kıskançlıktan çatladık. Derken filmin son bölümünde hiç birimizin ağzından o mantık dolu cümlelerin hiç biri çıkamaz oldu bir an… O anlarda artık mantığımız devre dışı kaldı ve tamamiyle duygular, hisler ve duygular ile baş başa kaldık…Galiba sözün bittiği yer böyle bir durum olsa gerek. Hayatta öyle bir şey olur ki, artık söyleyecek bir sözünüz kalmamıştır işte.
Filmden sonra tv’de bulduğumuz “Aşk gibi bir şey” filmini izlemeye tahammül bile edemedim. Çünkü ilk filmden kalan duygularımın diğer film ile bozulmasını istemedim açıkçası. Sanki Kocaman bir çorba kasesinde Aşırı doz AŞK almış gibiydim çünkü…
Ben Aşık olmak istiyorum !! Evet çook uzun bir zamandır hissetmediğim o aşk duygusunu yaşamak istiyorum. Şöyle bir düşününce ne kadar uzun bir süre geçmiş benim en son aşkı yaşamamın üstünden. Ne kadar çok yıl olmuş heyecanlanmadan, ellerim terlemeden, kalbimin ritmi değişmeden geçirdiğim zamanlar, Ne kadar zaman geçmiş bir randevuya gitmeyeli, yeni bir insanla tanışmayalı, tanımadığım bir insana saçma cümleler kurmayalı , garip ve saçma şekilde gülmeyeli ne kadar olmuş öyle ?? Uzun bir zaman geçmiş, bu duyguları yaşamayalı. Ve artık bu duyguları ne kadar özlediğimin farkına vardım.  
Artık şu salak mantığımın bir an olsun beni yalnız bırakmasını diliyorum.. Şu kafamda sürekli konuşan o çok bilmiş diğer kişinin sürekli konuşmasından bıktım. O kadar mantık dolu bir insan oldum ki, bir insana ilk görüşte aşık olamayacak biri haline geldim. Çünkü ilk baktığım kişiyi tam olarak görmüyorum. Bir insandan hoşlanabilmem için belli mantık taşlarının oturması gerekiyor çünkü, Bu nasıl salak bir beyindir böyle, Akıllı ve mantıklı bir kız olmak istememiştim ben…  Aşk’ta mantık yok derler ya hani ! Bende fazla mantık olduğu için Aşk’ta olmuyor maalesef. Böyle birini görsem !! Ve kalbimin ritmi bir an için değişse, ah ne güzel olur ama. O farklı ritmi yaşayabilmek için bir çok şeyi feda etmeye hazırım açıkçası. Yeter ki aşık olayım artık.
Mantığımın devre dışı kalacağı, ellerimin terleyeceği, garip ve saçma cümleler kuracağım, ve suratımdaki sürekli gülümseme halinin olacağı o anı iple çekiyorum. O Aşık olma anını büyük bir özlemle bekliyorum. Gerizekalı mantığımın bir an için konuşamadığı o anları yaşamak istiyorum.
Hepimiz için bir buket AŞK diliyorum J
C.Y.

2 yorum:

  1. Filmi merak ettim. Tam da aşk filmi izleme havası:))

    YanıtlaSil
  2. Tam battaniye altında izlenecek bir Aşk filmi, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil