365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

4 Ocak 2012 Çarşamba

HAYAL


Bugün güzel bir gün ! Çünkü bugün “muhteşem Çarşamba”. Bu sabah çok değişik bir uyandırma servisim vardı. Yatakta horul horul uyurken, uzun bir süre boyunca gelen tık, tık, tık sesini kaale bile almadım. Büyük ihtimal yan taraftaki hala bitememiş evde yine bir inşaat çalışması var diye düşündüğüm için yorganı kafamın üstüne güzelce çektim. Sabahları kalkmakta zorluk çekiyorum aslında. Çünkü dışarısı soğuk olduğu için sıcak yatağımla vedalaşmam biraz hüzünlü olabiliyor benim için.
Belli periyotlarla gelen tık sesi yüzünden tam olarak istediğim uyku moduna geçemediğim için, artık yorganı kafamdan atmam gerektiğini düşündüm. Tekrar eden tık sesinin inşaat sesi olmadığını anladığımda, acaba biri cama taş mı atıyor fikri geldi aklıma. Ama benim camıma taş atacak bir insanım bile yok ki ? Ayrıca cep telefonu diye bir şey var artık, kimsenin gidip cama taş atacağı bir çağda değiliz. Diye güzel güzel düşünürken, tık… Bir kuşmuydu o ?
Nasıl yani yanlış mı gördüm? Bir kuş gelip benim camıma mı vuruyor. Bekliyorum. Kuş dolaşıp yeniden cama vuruyor J Çok komikti. Önce intihar etmeye çalıştığını düşündüm kuşun.(Malum kuşlar uçabildikleri için köprüden kendilerini aşağı boşluğa atamazlar, bir kuş nasıl intihar eder ? Ya hızını alıp denize dalar ya da hızını alıp bir cama çarpmaya çalışır. Ama benim kuş yeterince hızını alamıyor sanırım. Bu kadar uğraşın sonunda hala bir şey olmadığına göre ? (Zaten kuşlar intiharda etmezler dimi ama J )
Diğer ihtimal, kuşun içeriye girmeye çalışmasıdır ? “””Söylemesi ayıp evimin camları o kadar temizdir ki zavallı kuşun orada bir cam olduğunu fark etmemiş olması çok normaldir””” J  (Bu cümleyi okuyan arkadaşlarım, lütfen sırıtmayınız!!)
Diğer ve en son ihtimal ? Kuşun ayağına bağlı bir not var, ve o notu bana ulaştırmak için beni uyandırmaya çalışıyor. Yoksa başka hangi sebeple bir kuş 10-15 kere camıma vurup durabilir ki ?
En son aklıma gelen bu ihtimal ile yorganı üstüme çekip yarım saat daha yatakta mayıştım J En son ihtimali çok sevdiğim için suratımda güzel bir gülümseme vardı.
Hayal etmek güzel bir şeydir. Belki de gözleri tam olarak görmeyen bir kuşun cama yanlışlıkla çarptığına inanmak yerine bana ayağında bağlı bir notu getirmeye çalışmasını düşünmek te muhteşem bir hayal gücünün ürünüdür.  Hayal etmeyeli uzun zaman olduğunun farkına vardım bu sabah. Uzun bir zamandır bir büyük şeklinde yaşıyormuşum çünkü. Ama bu sabah hayal gücüm yerine geldi. O kuş sayesinde daha sık hayal kurmam gerektiğini hissettim.
Yapılacaklar listem gittikçe uzuyor, yapmam gereken çok işim var. Daha çok gülmeliyim ve daha çok gülmeliyim ayrıca daha az ”kurup” daha çok “hayal” kurmalıyım J
// Bu arada camdan aşağı baktığımda kuşun ortalarda olmadığını belirtmeliyim. Kısaca sağlıklıJ Belki yarın sabah yine gelir, bu sefer camı açıp ayağına bağlı notu alır ve okurum!!
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder