365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

24 Şubat 2012 Cuma

MOLA


Ne mutlu bir gün böyle !! Şu halk arasındaki tabiriyle göklerden düşen Cemre var ya ! Ne güzel bir şey o mecazi düşen varlık. 1 -2 günde güneş nasıl bu kadar fazla ısıtmaya başlıyor acaba, Güneş’te düşünebilen bir varlık mı ki? Belli günler gelince “evet zamanı  geldi, hemen dünyaya cemremi atmalı ve daha çok ısı yaymalıyım” falan gibi düşünceler geçiyor mudur acaba ? İlk cemreyi attıktan sonra atması gereken diğerleri için bir yerlere ateşten çentik atıyor mudur acaba ? Cemre atma gününü kaçırmamak için ? Artık nasıl bir açı değişimi oluyorsa güneşte, dünyadan epey hissedildiği çok belli.
İlk düşen Cemre yüzünden mi, güneşin sıcaklığı yüzünden mi, yoksa gezegenlerin konumu yüzünden mi bilmiyorum. Ama şu anda dünyada her ne oluyorsa bunun bana yaradığını söyleyebilirim. Şu an, tam olarak şu saniye, Ne geçmişi düşünüyorum, ne geleceği düşünüyorum. Sadece kemiklerimin daha çok B vitamini alması için mayışıyorum.
Belki de kafamdaki tüm soru işaretlerinin cevaplarını bulduğum içindir. Belki de düşüncelerim berraklaşmıştır. Belki de olayları çözme ve kabul etme aşamasını yeniden başarıyla tamamlayabildiğim içindir. Yine bir fırtına ve ardından çıkan güneş gibisi var mıdır bu dünyada. Aldığın kararların sağlamasını yapıp sonuçtan emin olmak kadar güven duygusu veren başka bir şey var mıdır insanı rahatlatan.
Bu nedenle bugünü mutlu gün ! İlan ediyorum. Herkesin mutlu cuması hayırlı olsun ? Hani şu kola reklamlarında, Cuma akşamı mesaisini bitiren çalışan kesimin evlerine gidip hafta sonuna mutlu başlangıç yaptıkları Cuma akşamı var ya , işte bizde bugün bunu yapalım. En azından bunu deneyelim. Bu hafta sonu, maddi sorunları, gelecek kaygılarını, koşuşturma hallerini, yanlış ilişkileri ve geçmiş acıları düşünmek yerine deniz kenarında oturup boş boş manzaraya bakalım mesela , Cumartesi gecesi sevdiklerimizle  toplaşıp keyifle kadeh kaldıralım (tekila olmasın ama L ) Bu akşamki Yalan Dünya bölümünde fazladan kıkırdayabiliriz mesela ?
Diyet yapanlar ! Bugün ödül olarak kocaman bir pizza yesinler, Benim için yapabilirler bunu.Lütfeen J Bu hafta sonu evini temizlemek zorunda olanlar! Gerek yok, her hafta zaten kirleniyor o ev, temizlesen de temizlemesen de , bırak 1 haftasonu örümcekler bayram etsinler, 2 gün fazladan yaşasın garibanlarJ
Ütüler, bulaşıklar, hepsi dağ gibi olup kaynaşsınlar birlikte. Her ne yapılması “gerekiyorsa” Bu hafta sonu “gerekmesin” bir hafta sonu da o parkeler silinmesin kardeşim. Parke düşünebilen bir varlık değil ki ? “Bak sennn tembele bakk, niye hala beni temizlemiyor bu kadın” diye arkandan dedikodu yapmayacaktır bence.. Örneğin bu hafta sonu hiç haber izlemeyelim. Ne o öyle cinayetler, kazalar,cinayetler… Sen izlesen de izlemesen de dünyanın bir yerinde olmaya devam edecekler nasılsa. Bırak o haberler bu hafta sonu senin içini şişirmesin. Onun yerine daha çok müzik dinleyebiliriz mesela. Mutfakta yemek yaparken dans edebiliriz belki de, Sevgilisi olanlar ! Benim yok ondan size bir akıl veremiyorum… Ha çok istiyorsanız eğer benim için bir kere sevgilinize kocaman sarılabilirsiniz !  Politikayı çok sevenler, 1 güncük “Ne olacak bu devletin hali” cümlesini kurmayın lütfen, Boş ver pazartesi zaten her şey aynı şekliyle kaldığı yerden devam edecek.
Tüm sorunlar, tüm mutsuzluklar genel olarak hep varlar zaten. Kısa bir tatil yapsak, Bir molaya ihtiyacımız yok mu ? İstanbul’da yaşayanlar, Benim için bu hafta sonu Büyükada’ya gidebilirler, Yokuşta başlayıp tepeye kadar hiç konuşmadan dileklerini dileyip çıkabilirler, tepeye çıktığınızda bira da benden olsun J Parkeleri, camları temizlemek yerine o manzaradan bakmak daha zevki değil mi ama ?
Kısaca bugün ile başlayan bu hafta sonunu “Mutlu Haftasonu” ilan ediyorum.
Hepimize iyi eğlenceler J
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder