365 yazı ve ben

365 yazı ve ben

28 Mart 2012 Çarşamba

MERHABA !


Bu merhabanın bir anlamı var benim için. Uzun bir ayrılıktan sonra sevdiğin bir dostunu görürsün. Önce gülümsersin ve ardından kocaman sarılırsın ya ! İşte bu merhaba o merhaba anlamında. Dostumu özlemişim gibi. Bir süredir anlatacaklarım biriktiği için onunla muhabbet etmeyi sabırsızlıkla bekliyormuş gibi.. Bu nedenle merhaba…
Bir süredir ne kendi bloguma nede başkalarının bloglarına bakmadım. Blogumu kapatmamın saçmalığından bahsettiğim zamanlarda oldu aslında. “Neden” kapattığımın altındaki acı ezikliğin farkına varıyorum dün ve bugündür. Aslında kapattığım bir internet ekranı değildi belki de, İnsanlara kendini kapatmakla blogu kapatmak aynı şeydi benim için. Bir deve kuşu gibi kafanızı kuma gömmek istediğiniz bir anınız oldumu bilmiyorum. Ama olduysa eğer beni daha iyi anlıyorsunuzdur. Kısaca bir süreliğine kafamı kuma gömdüm.
Şimdi araştırdım ki ! Deve kuşları zaten korktukları zaman kafalarını kuma gömmüyorlarmış ? Aslında deve kuşu ve ben ancak bu kadar birbirimize benzeyebilirdik. Deve Kuşu korktuğu zaman yapmadığı bir hareketle yıllardır anılıyormuş meğersem !!!
Aslında kendimden beklenmeyen hareketler sergilediğimin farkındayım. Mesela çok sinirlendiğim için bu blogu kapatmak ve sonrada hiçbir zaman açmamak tam olarak benden beklenen bir davranıştı. Ya da sigarayı bırakıp! 3 gün sonra kenarda köşede gizli gizli 1 2 fırt çekmeye çalışmakta,  tam olarak benden beklenen bir davranış… Bu nedenledir ki insanlar benim sigarayı bıraktığıma bir türlü inanmıyorlar. Belki de haklılardır. Önceki davranış modellerindeki alışkanlıklara dayanarak bundan emin olabiliyorlar. Mesela abim suratıma sigara üflerken benim ondan bir sigara isteyeceğimden o kadar emindi ki! Ama hayat işte. Arada bir şaşırtmayı seviyor insanı..
Bir süredir yazmadığım için yazmaya da “utanır” olmuşum sanki. Bu yazdıklarımdan “yanlış anlamlar” çıkarmı acaba ! İnsanlar benim kelimelerimden beni “yanlış anlarlarmı” acaba gibi saçma düşünceleri sanal ortamda bile yaşıyorsam eğer. Günlük hayattaki ruh durumumu siz tahmin edin artık !
Aslında genel olarak keyfim yerinde. Bazı saçma sapan kurgular dışında güzel günler geçiriyorum. Sağlıklı bir göbek yapma yolundayım mesela ! Sağlıklı ve şişman olduğum zaman belki hayatım daha farklı olur J Dünya üstünde ne kadar lezzetli tatlar var böyle.. Genellikle kilolu bayanlar daha şen olurlar. Böyle kocaman kahkahalar atarlar ya hani, belki bende öyle olurum J
C.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder